Summa sidvisningar

tisdag 5 februari 2013

Prova men inte köpa

Tillbaka på jobbet, helt okej faktiskt fast där var en hel del att ta tag i. Känner mig pigg, en härlig känsla.
På lunchen idag tog jag en liten runda på stan. Provade också några par jeans.

Skillnaden med min runda idag och en runda för en vecka sedan är, att nu BARA provar jag, köper inte.
Jag har nämligen bestämt med mig själv att jag ska inte köpa något nytt plagg på minst 4 månader. Detta gör jag för att jag redan har alla kläder jag behöver. Mitt största problem är att jag har för mycket. Visst är det då rätt korkat att köpa mer. För att jag ska klara detta (kommer bli minst lika svårt som att sluta röka) har jag satt upp ett mål. Om det går i hamn ska jag unna mig en resa till solen när hösten börjar tränga sig på. Känns som en rätt bra deal, och dessutom älskar jag utmaningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar