Summa sidvisningar

söndag 10 februari 2013

Direktrapport från ett campingliv

Idag har jag levt campingliv en vecka, tänker därför bjuda på en bild direkt från verkligheten.
 
Japp, så här mysigt har jag det.

Söndag redan, då får jag väl summera ihop denna helgen. Fredagkväll blev såå kul tillsammans med kollegerna. Vi började uppe på jobbet och fortsatte sen till Bånken där trubadur med dragspel fick i gång oss till oanade höjder.



Denna roliga kväll resulterade i att gårdagen blev betydligt lugnare. Först var det Mello party hos Inger. Som vanligt helt ljuvlig mat och trevliga människor. INGEN drog dock hem potten, det var riktigt svårtippat. Men vad andra än säger så var faktiskt Sena banan en frisk fläkt igår.

Jag och Stina tog efter partyt vidare hem till Ann-Mari. Ett något desarmerat erotikgäng hade träff där. När vi kom dit insåg jag varför jag gillar detta gäng. Även om de bara var tre denna kväll så har de förmågan att partaja. Tyvärr lyckades jag inte komma upp i deras nivå, utan gick hemåt vid midnatt nöjd med vetskapen att söndagen ska bli betydligt piggare än lördagen.
Idag har man ju fullt upp, skidor, handboll och bjuda morsan på middag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar