Summa sidvisningar

tisdag 26 februari 2013

Sista..........

Idag har vi haft det sista styrelsemötet med Lars Nilsson som ordförande i Lärarförbundet. Det kändes så konstigt när han tackade för sig. Att inte han ska sitta där framme och föra skutan framåt kommer minst sagt bli en omställning. Han har suttit där så länge som jag har varit med och i mångas ögon är han Lärarförbundet i Kristianstad.
 
Han är ju kvar som ordförande en vecka till och som väl är så blir han kvar mitt emot mig på kontoret fram till sommaren.

Hela denna tisdag har bestått av olika möten, sådana dagar känns det ibland som om man inte gör så mycket. Men möten är ju en stor del av mitt arbete.

För att orka eftermiddagen gick jag och Karitha Månsander och lunchade.
Som om man inte redan var propp mätt så bjöd Lars på tårta idag, och man kan ju inte vara ofin , utan man måste ta en bit.

Jag tror jag ska ta mig ett glas vin ikväll, kan bara inte komma på någon bra anledning varför. Men jag har ju några att välja på.
  • Att det helt enkelt är tisdag
  • Att jag har världens strykberg att ta tag i
  • Att jag förhoppningsvis bara har en vecka kvar som campare
  • Att jag känt lite vår i luften
  • Att jag köpt en ny vårjacka idag (var av STORT BEHOV)
Eller skiter jag i någon anledning och bara gör det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar