Summa sidvisningar

måndag 4 februari 2013

Klart

 Trodde faktiskt aldrig att denna dagen skulle komma för ett par veckor sedan när det kändes som FÖR mycket, att jag skulle kunna säga, -Nu är det klart, morsan är flyttad och hemmet är färdigt. Men det kan jag nu.
Jag gick upp till henne och Eva vid 09,30 sen körde jag och Eva iväg till Jula, Rusta, Jysk, ja vi hann med de flesta affärerna. När vi kom tillbaka röjde jag och Eva en stund, sen gick vi och åt lunch på Fantasi, innan Eva körde åter mot Västervik
 
 
Det enda som återstod i eftermiddags var lite tavlor och att pimpa till hallen. Vi hade köpt en byrå som skulle upp där.
Men som värsta snickaren fick jag faktiskt till det från början och det blev bra. 
Ikväll ska jag bara njuta............ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar