Summa sidvisningar

onsdag 27 februari 2013

Måste få ett slut

Detta gör helt slut på mig, orkar inte längre. När klockan ännu en natt visade på närmare 01,00 insåg jag att detta inte längre är hållbart.

Vi är just nu inne i ett förhållande av 50 nyanser av mörker och jag känner att det tar musten ur mig. Jag vet att Du inte vill att vi ska göra slut men tyvärr så måste det bli så. Iallafall måste vår gemensamma nattliga aktivitet förändras betydligt.
Men det är ju sååå svårt.............
Alla (tjejer) som gjort en bekantskap med Mr Grey vet vad jag pratar om. Men antagligen kommer han hålla ett grepp om mig ytterligare en tid, vi har ju fler nyanser vi ska igenom.
Men trotts denna avsaknad av sömn så har dagen flutit på bra. Att man sen sett solen har absolut bättrat på måbra-känslan.
Nu ska jag fodra sonen sen är det dags att ikläda sig den orange matchdressen och bege sig till arenan. Hoppas, hoppas att det blir seger över Malmö ikväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar