Summa sidvisningar

söndag 1 maj 2011

Träningsvärk?

Har haft en riktigt bra söndag. Elliot var frisk igen och åkte ivag till Linus redan vid middag och jag har fått massor av "måsten" gjorda som inte blivit av tidigare. Någon demonstration  har det inte blivit. Min politiska färg är som modets, den varierar. Men det är långt ifrån så att jag inte bryr mig om politik för det gör jag.

Bland annat har jag inköpt en ny elgrill. Jag insåg vid förra grillningen att den andra inte var så värst. Det är ett under att ingen ringde efter brandkåren. Den nya har redan testats och den fungerade perfekt.

Har också varit ute på min första långpromenad med mina nya Shape up skor.

De har stått i hallen mer än en vecka och bara väntat på mig. Jag är så optimistisk att jag tror att jag shapar up bara genom att köpt dem, så är tyvärr inte fallet. Nu ska det bli spännande och se om jag har någon träningsvärk imorgon i muskler som jag inte visste fanns.
Min kväll ska nu gå i samma sköna tempo som dagen gått. Elliots kväll är också behaglig han är på bio och ser Thor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar