Summa sidvisningar

tisdag 3 maj 2011

Bikini ångest

Jag har fått bikini ångest. Den infaller alltid ungefär en vecka innan man ska på solsemester Jag köpte två nya förra veckan men nu när jag funderat vet jag inte om jag är helt nöjd. Jag är fullt medveten om att detta är ett I-landsproblem som enbart drabbar kvinnor. Så om någon man läser detta så får ni ha överseende med detta.
Det hela hänger på att man aldrig kan bli nöjd när man provar en bikini i affärernas provrum. Att klä av sig i detta strålkastarljus och ställa sig framför spegeln är en skräckupplevelse, varenda ådra och skavank syns. Att sen behöva överväga om det är något man kan vänja sig vid tar på krafterna. Idag har jag således haft ännu en drive på stan för att komma så nära den ultimata bikinin jag kan. Detta har inneburit att jag scannat av så gott som alla affärer som finns.
Resultatet blev ett par bikini byxor till. Nu tänker jag släppa detta och inrikta mig på att det kan ändå inte bli bättre.

Så här blev det

Förutom denna bikini ångest har det varit helt okej för att vara tisdag. På eftermiddagen var det nämndsmöte.


Pierre Månsson tackade för sig, han går nu vidare och blir Kommunalråd. Antagligen kommer Sune Jonasson ta över hans post och det tror jag kan bli riktigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar