Summa sidvisningar

fredag 6 maj 2011

Varför blir det alltid så här?

FREDAG!!!!
Förmiddagen började med projektgenomgång i KLIF-projektet, intressant och se hur långt man kommit.
Resten av dagen har man inte varit så jobbesugen, solen har ju visat sig. Lunchen åt jag tillsammans men Anki och Carina på Nostagika. När solen skiner vill jag vara ute hela tiden och hade gärna suttit där hela dagen.

 Men innan arbetet kallade skulle vi gå med Anki och se om hon kunde hitta en top till sin nya kjol.
Varför blir det alltid så här? Utan att veta hur vi hamnade där så stod jag och Carina i provrummet och krängt på oss vars en klänning. Givetvis köpte vi dem, fast det är lite "humle" varning  Vi har också lovat varandra att aldrig någonsin ha dem samtidigt.


Hur gick det då för Anki, som var den som skulle handla? Jo, hon hade inte en enda kasse men vi som inte skulle ha något hade. Att jag aldrig lär mig, och jag som lovat både vänner och mig själv att det inte skulle bli mer. Men världen går inte under för det. Nu ligger hela helgen framför mig och bara väntar på att bli fylld med kul innehåll......och det kommer den bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar