Summa sidvisningar

måndag 9 maj 2011

Tävling!!!

Det är ju så "poppis" på alla kändisbloggar att lägga upp lite tävlingar. De flesta priser är dock skänkta av olika företag  i reklamsyfte. Men jag har inte blivit "köpt" av någon som vill ha reklam utan jag tillsammans med Carita gör en egen tävling. Carita lovar stå för vinsten det blir något i matväg men inte det som syns på bilden.
 Ett äpple vore för simpelt, det blir något gott, det lovar hon.

Tävlingen går ut på att man ska bedömma om Carita ska hålla kvar vid sina glasögon, ELLER om hon ännu en gång ska ge kontaktlinserna en chans.
Man deltar i tävlingen genom att lägga en kommentar här på bloggen där det framgår om det är bäst med eller utan glasögon. Skriv även ditt namn. Lycka till

MED GLASÖGON


UTAN GLASÖGON
 Trots att det varit måndag så har vi haft det rätt lugnt. Det kan även bero på att jag nu bara går in fö ratt göra klart och avsluta saker. Det är inte precis läge att påbörja något nytt projekt när jag ska vara borta två veckor. Så när kl. visade på 16,00 begav jag mig hemåt.

.


2 kommentarer:

  1. behåll brillorna, utan tvekan!!

    SvaraRadera
  2. Tycker Carita ska ha glasögonen kvar. Carina Sickeldal

    SvaraRadera