Summa sidvisningar

torsdag 5 maj 2011

Längtar tillbaka

Vad jag längtar tillbaka till New York. Tror aldrig jag känt sånt sug innan tillbaka till något ställe som jag gör till denna stad. Fick bilderna från Britt-Marie och Gunnel idag och det gör mig ännu mer övertygad om att jag måste tillbaka.
Här kommer ett litet smakprov.
 I väntan på att vi ska gå på flyget på Kastrup






Det är jag till vänster
Det är inte nog med att staden är underbar vi hade så jäkla kul också. Det är bara till att spara på. En vårresa till NY varje år hade jag gärna lagt in i mitt schema.

Dagen har idag gått väldigt fort. Varit ute på arbetsplatser på förmiddagen och sedan har jag haft kompledigt från 14,00 och varit på utvecklingssamtal med Elliot. Han sköter sig som han ska så då får man vara nöjd.

Tror att jag ska idka lite solariesol lite senare i eftermiddag, hela min kropp skriker efter sol. Kan man nu inte få det på naturlig väg så får man fuska sig till det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar