Summa sidvisningar

fredag 13 maj 2011

Hur bra kan det bli?

Jag mår oförskämt bra idag. Erik Sade räddade Sveriges heder igår och jag slipper gå naken genom stan, Lägger man till att jag arbetat sista dagen för två veckor framåt och att packningen börjar fixa till sig, så är summan, att livet leker.
Imorgon ska jag åka ner till Åhus för att ladda inför kvällen hos Stina och festival. Sen blir det väl ingen sömn för vid 02,30 får vi köra till Sturup. Men sen ska det bli både sömn och vila.

Jag tror Hane resort i Side kommer kunna tillfredställa de flesta av mina behov. Av erfarenhet vet jag att det ibland kan bli förmycket av det goda på ett all inclusive hotell, men den chansen tar jag gärna.

Det finns datorer på hotellet så det är inte helt omöjligt att ni kommer höra ifrån mig under dessa två veckor.
Ha det bra och njut av livet, för det ska jag göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar