Summa sidvisningar

tisdag 25 juni 2013

Ett fenomen

 Jag känner inte ett dugg av att det är sommar och ska vara lite lugnare på mitt jobb. Det kan delvis bero på att vi är underbemmande. Det känns därför extra skönt att det nu bara är 3 dagar kvar innan semester, eller rättarsagt 3½, lär få gå upp på måndag förmiddag och lämna över allt som hänt denna veckan.
Efter jobbet körde jag ner till Åhus för att släppa in killen som skulle kolla på våra blandare och ev byta dem. Därifrån direkt till Fjälkinge och Ami.
 
Vi firade lite försenat hennes födelsedag. Gofika och mycket snack 
När jag nu kom hem och öppnade min dator såg jag att jag missat något stort. Fenomenet Allsång på Skansen. Ärligt, hur kan detta engagera så mycket människor????? Aftonbladet har sänt live!!!!!!!!!! I min värld är detta inte sååå stort utan det krävs betydligt mer för att jag ska känna spänning, tur att fotbolls EM snart börjar.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar