Summa sidvisningar

söndag 9 juni 2013

Underbart!!

Vilken underbar vecka vi haft i Turkiet. Bara njutit av det härliga vädret, ätit och druckit massor och en hel del shopping. En sån här vecka skulle man haft 4-5 gånger om året. Här kommer några bilder från paradiset.








 Vi kom hem i fredagskväll och då fick jag beskedet att jag blivit gammalfaster till en underbar liten tjej, Josefin. Det tog 48 år för släkten Olsson att bli ännu en tjej i släkten så hon var verkligen efterlängtad. I lördagsmorse kom Jörgen och vi körde ner till Åhus för att hälsa på brorsan med familj som kommit hem. Även detta blev en superskön dag i solen med fika och lite vin. Kvällen avslutade vi på Pråmen.
Idag har vi alla varit uppe hos morsan och fikat. Efter detta åkte jag, Jörgen och Elliot hem till Susanna och Johannes för att där bjudas på en god grillmiddag, Tack!
Ja det är bara att konstatera att sommaren börjat perfekt. Imorgon är det att gå upp i ottan och gå till jobbet igen. Kan väl inte säga att jag längtar med det känns helt ok. Efter denna veckan känner jag mig utvilad och det är ju bara tre veckor till nästa semester!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar