Summa sidvisningar

söndag 29 april 2012

Härligaste helgen

Då var denna härliga helg över. Som väl är så har jag två dagar till ledigt.
Jag har haft några RIKTIGT bra dagar. Det hela började i fredags eftermiddag när jag, Elliot och Jörgen satte oss i bilen för färd upp till Hallmare. Efter lite pauser med mat och fika kom vi upp lagom till en god middag. För att få den rätta lantkänslan så gick vi bort och kollade på de nyfödda lammen

De är helt underbara. Jag tycker dock inte de är så söta som fullvuxna får, men så är det väl med de flesta djur.
Vi hade en trevlig kväll med familjen Olsson.
I lördagsmiddag lämnade vi Elliot kvar hos kusinerna så körde vi till Linköping, eller rättar sagt, Sturefors. Vi skulle besöka Jörgens kompisar Uffe och Helen. En kall öl i näven när vi kom fram sen skulle det spelas biljard. JAG är inte någon stjärna på den sporten. Men mina medspelare var mycket tålmodiga.
Det visade sig att vissa hade många timmars spel i kroppen och kunde glänsa lite mer än andra.
Kvällen förflöt hemma hos Uffe och Helen med god mat och dricka, härliga människor.

Idag vaknade vi rätt tidigt och efter frukost körde vi tillbaka till Hallmare där vi åt middag innan det var hemfärd.

Familjen samlad


Jag kan bara sammanfatta helgen som mycket mysig. Det är sådant man behöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar