Summa sidvisningar

lördag 21 april 2012

Jag vinner aldrig

Vad det rullar på. Sen igår har det varit fart på denna damen. Jag jobbade fram till middag igår, sen skulle Elliot till tandläkare. Senare på eftermiddagen var det improvisationsspelning med Berndt Sjögren. De var fyra elever som spelade med honom och det lät så jäkla bra, roligt att höra.
Efter detta, tillbaks till skolan och utvecklingssamtal. Som vanligt känner jag mig stolt över sonen när man går därifrån.
Hem som attan, in i duschen och iväg på IFK dragning. Jag vinnar ALDRIG något, så har det låtit fram till igår. Plötsligt bara hände det. Första nummret man drog var nr 75, och det hade jag. Nu är jag lycklig vinnare till sju nätter på golfhotel i Belek, Turkiet med halvpension och golfrundor, för 2 personer.
Det enda problemet är att jag inte kan spela golf, men jag tror nog jag kan roa mig med annat istället. Jag får väl gardera mig och ta med mig någon som annars kan stå för underhållningen.
Efter detta blev det en superkul kväll, som i bara farten vann jag och Petra 6 biljetter till Ladies Night också under kvällen.

Imorse vid 08,00 när klockan ringde var jag lite seg, men det fanns inte tid för att känna efter. Idag har nämligen Elliot haft uppspel på sin teaterpjäs på Barbacka. De hade valt GÖKBOET, kanske inte den pjäs jag förväntat mig av 13-åringar. Så det var med lite oro jag satte mig på premiären för att kolla.

 Jag blev verkligen positivt överraskad, de var så duktiga.

Det blev en fika med Ylva och Agneta K på Duvanders innan jag gick hem. Jag vågar inte sätta mig i soffan för att koppla av för då är risken stor att jag somnar och det finns inte riktigt tid för det. Snart kommer Thilda sen ska ungdomarna iväg på teaterfest och jag ska köra hem till Agneta R och äta middag.

Imorgon smäller det, Heja IFK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar