Summa sidvisningar

tisdag 17 april 2012

Sluta snooza

Känner att jag inte riktigt har fått tillbaka min arbetsgnista efter semestern. T ex imorse kom Elliot in och väckte mig 7,40, jag som annars brukar vara rätt pigg på morgonen är som en zombie när klockan ringer och trycker omedvetet på snoozer för många gånger, det är inte bra.
Lärarförbundet efterlyser 10 000 kronor i månaden för lärarna, men jag vill samtidigt passa på att efterlysa mer glamour i livet. Jobba, tvätta, laga mat kan väl inte vara meningen med livet. Som väl är så har jag prioriterat bort min städning till någon som är fantastiskt bra på detta, annars hade jag nog brutit samman av tristess.
Som väl är så blir det lite bättre imorgon när första semifinalen mellan IFK och Guif är. För stämningens skull har vi valt Bånken för att avnjuta denna förhoppningsvis spännande match.

Nu har jag fått gnälla av mig lite och det känns bra, nu kan jag fortsätta önska att jag var någon annanstans...............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar