Summa sidvisningar

söndag 15 april 2012

Varför går det så fort?

Jag vill inte redan ha söndag, jag vill ha helg lääääänge. Som på beställning har det ju varit toppenväder både lördag och söndag och då får jag semesterkänslor igen. Vill sitta på uteserveringar och mysa med en kall öl, kaffe eller ett glas rött och bara vara. Men allt har ju ett slut och det kommer förhoppningsvis många härliga helger till framöver.
Efter jobbet i fredags tog jag tåget till Landskrona. Denna Skånska stad som jag inte har besökt ordentligt tidigare i mitt liv. Det är kanske inte världens metropol precis men den staden har något som inte vi har, det stavas Gina Tricot. Givetvis blev ett lite inköp. Men helgens bästa shopping blev en Sverige tröja. Nu är det bara upp till våra landslag att sköta sig riktigt bra i forboll EM och i OS så den kommer till användning.
Men nu var det ju inte Landskrona som stad som drog mig dit det var annat.....och jag har haft en helt underbar helg.

Att traska runt på slottet och vara ute och göra Landskrona runt i 4,5 timme var väl inget jag hade planerat in men med facit i hand blev det väldigt mysigt, och nu ha man sett det.





Då är det bara att slänga sig in i vardagen igen. Tittar jag åt höger i mitt vardagsrum ser jag ett enormt strykberg. Men jag väljer nog att titta åt andra hållet i kväll och prioriterar att se när Brynäs blir Svenska mästare istället

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar