Summa sidvisningar

onsdag 23 april 2014

En sketen sekund

 Ahhhhh, så jä...la frustrerande! En sekund räckte för att Hammarby skulle få in ett avgörande mål. Här hade man laddat inför lillelördag och ömma modern på besök. Jag hade gjort vad jag kunde.
Tyvärr lyckades inte IFK göra sitt. Kalla mig gärna medgångs supporter, men nu räcker det. Lars Möller Madsen gör för tillfället mer skada än nytta. Nu räcker det med dåliga dagar på "jobbet".  
Jaja, ny match på måndag. Med risk för att verka negativ men det där att spela under press är inte IFK´s starka sida så visst är man orolig att festen kan få ett tråkigt slut.

På jobbet har det varit massor idag också (kompkontot växer).
Som väl är så har man härliga kollegor som lättar upp det med en god lunch.
Dagens stora fråga, har jag sovit i natt??? JAPP! det har jag. Var inga större problem efter att varit vaken i nästan två dygn.
Denna sängen och jag har blivit vänner igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar