Summa sidvisningar

tisdag 22 april 2014

Hur svårt kan det vara

 Vilken underbar dag, utvilad efter mer än en veckas ledighet och redo för en fullspäckad mailbox....NOOOOOT.
Hur svårt kan det vara att sova, jättesvårt tydligen. Inte en sekunds sömn på hela natten. Provade allt, räknade får, åt en macka, spelade candy crach, men icke. Jag var helt enkelt för utvilad för att falla i sömn.
Detta resulterade i att jag gått omkring, seg i huvudet och nästan känt mig bakis.
Nu var det inte detta bästa dagen för att känna sig så. Massor av arbete som väntade plus att eftermiddagen gick åt till styrelsemöte och fond möte med Jubileumsfonden.
Det bästa med denna dagen är att inatt kommer jag säkert sova utan problem. Hoppas verkligen det för nu känns min utviladeftersemestern, väldigt långt borta.
Tur det kommer en ny dag imorgon med nya insatser
 

1 kommentar:

  1. Jag tror det var planeterna och månen som stod i någon rolig kombination. Jag kunde inte heller sova, satt uppe och jobbade mellan 3-5- Fick sova en timme till sist, men det har gått bra ändå. /Mats

    SvaraRadera