Summa sidvisningar

söndag 2 november 2014

Framåt

 Då var det åter dags för helg summering. En mycket lugn helg. Det blev i och för sig en runda på BA i fredagskväll med det var allt.
Igår träffades jag och Torunn på HB och tog en lördagsdrink på eftermiddagen. Det var med väldig spänning jag såg framemot om hon köpt något till mig när de varit i London (vi gör det till varandra när vi varit på resor)
Mycket riktigt, en underbart vacker tallrik och en Engelsk bad anka. mycket vackert. Längtar redan tills jag ska leta souvenirer till henne i Bangkok
Igår kväll hade jag och Elliot seriekväll. Det innebar snacks och läsk inne på hans rum, tittande på True Detective. En riktigt bra serie. Vi har nu sett 2 avsnitt och har 6 kvar av denna säsongens 
 Idag har det varit lite fixar dag. Hade dock inte tänkt tvätta bilen men nu hade fåglarna haft den dåliga smaken att ha använt den som toalett, så det fanns inget alternativ.
 Det går framåt nere i Åhus, fast det är en del kvar. De tre sovrummen är klara och det andra ska snart påbörjas.
Känns sååå kul att se hur fint det kommer bli. Längtar massor efter när man kan vara där nere och bo igen.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar