Summa sidvisningar

måndag 17 november 2014

GRÅTT

 Nämen vilken bra början det blev på denna veckan då.....
Klockan ringer, skulle gärna stannat kvar i sängen länge till. Lyssnar och hör att det är något som slår mot rutorna, ösregn. Ja varför inte, denna skitmånad vädermässigt.
Mörkt som natt och regn, men det var bara att ta fram paraplyet, låta cykeln stå och traska iväg.

På jobbet skulle det hållas grundutbildning för nya ombud. Då lägger kafffemaskinen av. För egen del kunde jag förse mig på Burger King, men för Annica som höll i kursen idag var det inte lika lätt. 
F..n ta Selecta om den inte är fixad imorgon när det är min tur att vara kursledare.
Det enda positiva idag var en fika uppe hos min moder.
Grått är en sjukt tråkig färg därför ogillar jag dessa månader när det är konstant denna nyans väldigt mycket.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar