Summa sidvisningar

onsdag 12 november 2014

God service

 Vill verkligen hylla Tassimo och deras goda service. För ett par veckor sedan om man registrerade sin apparat så fick man 200 kronor i rabatt på en beställning över 300 kronor. En bra deal tyckte jag och gjorde så. Beställde fem paket latte, betala över nätet och hade dem efter ca en vecka.
Idag hade jag en avi  om att jag hade ett paket att hämta på posten. Så trött jag blev när jag såg att paketet var från Tassimo. I låg fem paket latte till, och en faktura på 385 kronor.
Ringde upp dem och var lite irriterad över problemet jag kände detta orsakade mig.
I luren möttes jag av en väldigt vänlig dam som bad mig vänta så skulle hon kolla upp vad som blivit fel.
Jodå, det hade blivit fel i beställningen, den hade registrerats två gånger, en med rabatt och en utan. MEN hon kunde också se att just när jag la min beställning så hade det varit en driftstörning i systemet som troligtvis hade orsakat detta.
Hon beklagade problemet som uppstått och givetvis skulle jag behålla kaffet de skickat och jag skulle riva fakturan.
TACK Tassimo, så här ska man behandla kunder som man vill ska återkomma.
Annars har det varit en vanlig dag på jobbet. Dock har jag försökt kolla på sändningen från Lärarförbundets kongress när möjlighet funnits. Jag har ju under min tid i förbundet varit på fyra kongresser. Men att vara kongressombud är inget självändamål därför tycker jag det är kul att kolla hemifrån och chatta med Karitha och Jhenni som är på plats emellanåt
På hemvägen kunde jag inte låta bli, känner mig sjukt blek och tradig. Därför kan lite solarie sol lätta upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar