Summa sidvisningar

torsdag 6 november 2014

NIO veckor

Avsmakat årets glögg med smaka av lavendel. Den var riktigt god. Vissa år tycker jag inte alls man lyckats men i år ger jag den fem russin.
Denna torsdag har rullat på i god fart. Besök på Centralskolan på förmiddagen. Jag provade på att cykla i ösregn med stor tårta. Det gick bra, men inget att rekommendera.
Men medlemmarna var mycket nöjda med att få tårta till fikat.
När jag tittade mig i spegelen i morse var det som om jag såg mig själv för första gången men en frisyr som inte blivit klippt på NIO veckor. Det blev en paniksignal till frissan
-Kan du vara här om 20 minuter var svaret.
Det kunde jag
Nu är jag klippt och fattar inte att jag verkligen klarade nio veckor. Men jag hade ju bestämt mig för en något längre frisyr och nu är jag påväg.
Då är vi framme vid den underbara fredagen imorgon, som jag längtat.
På lördag blir det glitter och glamour!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar