Summa sidvisningar

torsdag 26 september 2013

Middagsbjudning

 Konferens betyder=godis
Eller hur? visst måste man ha lite sött när man ska sitt still en hel dag.
Blev upphämtad i morse av Pernilla från Bromölla (litar inte riktigt på min bil och bromslampor som lyser när de själva vill). Färden gick till Höör och ordförandekonferens. 
 
Det blev en riktigt bra dag med många bra diskussioner. Alltid kul att träffa andra ordförande i regionen.
 
Strax efter jag kom hem trillade Fredrik in för att bli bjuden på middag.
 
Ha e ju för go! Jag frågade honom om han lagar någon mat nere i huset i Åhus, han har ju bott där en månad nu.
-Nja, inte direkt....det tar ju ett tag att känna in ett nytt kök!!!!!
Jag tror det innebär att han ska bli bjuden på middag fler gånger, och det får han gärna bli.
 
Imorgon är det äntligen dags för fredag igen. Elliot och mormor ska med Fredrik upp till Västervik och barndop för lilla Josefine. För mig väntar hemmapremiär för IFK i fullsatt arena...vad jag längtat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar