Summa sidvisningar

måndag 30 september 2013

Tiden går fort när man har roligt

 Visst går tiden rätt fort när man har kul.Idag har varit en sån där bra dag på jobbet. Kan väl inte säga att jag vaknade så utsövd och pigg precis, men ju längre dagen gick desto bättre blev det.
 
Annica och Carita hjälpte till att lätta upp. Annica är ingen sådan linslus som jag.
 
Vi började också snacka om beach 2014. Om nu man ska ha kul och tiden gå fort så kan man inte bara sitta och vänta in formen, bara att köra hårt. Nu är det slut på all onödig öl, pizza, kebabrullar och annat skit. Jag ska minsann ta tag i beach 2014, redan nu.......allvarligt någon som trodde på det?

 
Ikväll blir det därför en mäktig och näringsrik middag.
Någon viskade också i mitt öra att flygbiljetterna till Mallis i september släpps i morgon. Inte kan jag missa ett sådant tillfälle att få åka på hälsoresa ännu ett år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar