Summa sidvisningar

söndag 29 september 2013

Helgen som gått

 Jag har haft en riktigt lugn och härlig helg. En helg som jag verkligen behövde. Igår sov jag ut (12 timmar), en runda på stan, kaffe med Gun för att sen hem och börja ladda inför kvällen. Vid 17,30 kom Lillan, Susanna och Agneta hit, vi åt och festade till lite.
Vidare sen till Yllan och Kenta Kanons jubileumsfest.
Där var mycket folk och massor jag kände, riktigt kul. Det enda var att logistiken hade mer att önska. Viss förvirring när vi kom dit. Vi hade plats på rad 10, bara det att raderna slutade vid rad 7. Det bekymrade inte oss nämnvärt, vi brydde oss inte så mycket. Ingen kollade heller biljetterna så man hade garanterat kommit in utan biljett också. Men skitsamma kul hade vi och bra musik.
 
 
Sen borde jag lära mig att man behöver inte köra på i 110 alltid utan ha vett och gå hem. Men icke, en tur till teaterbaren blev det också.
Idag har jag bara slappat, njutbart. IFK besegrade Önnered och det bättrade också på den sköna söndagskänslan. I morgon är det måndag och en intensiv arbetsvecka väntar. På mitt jobb blir man ideligen påmind om att man är underbar.....men inte älskad av alla. Hade jag haft det behovet hade jag fått byta jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar