Summa sidvisningar

torsdag 5 september 2013

Räknar ner

 Snacka om att jag räknar ner till semestern nu, 10 dagar kvar. 10 dagar med massor av jobb, 15-årskalas, 40-årsfest osv. Känns som om jag kommer behöva ledigheten efter detta.
Idag har annars varit en skön dag på jobbet. Hela dagen på kontoret och då hunnit med massor i mina "högar".
Vid mötte jag upp min ömma moder i stan och var smakråd till henne när hon köpte på sig lite höstkläder. Efter det gick vi till Kristianstads bästa matställe, Martini.
 
När jag kom hem var den nyklippta sonen redan hemma. Vad en klippning kan göra mycket
 
Om en stund ska jag iväg på föräldrarmöte med Musikklassen. Som elev i en musikklass så är det inte bara "vanliga" föräldrarmöte utan även möte enbart med föräldrarna, ett sådant är det ikväll. Nu ska det planeras upp så klassen kan komma iväg på sin avslutningsresa till Kroatien i maj....om jag skulle ta en runda söderöver då också, tål att tänkas på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar