Summa sidvisningar

söndag 1 september 2013

Brukar inte gnälla på riktigt

Ibland känner jag mig som en expert på att gnälla när det gäller ironiska skitsaker. Det gör jag för att jag gillar det. Jag gillar också att vara mamma, jag gillar mitt arbete jag gillar mitt vardagsliv i Kristianstad. Men även om jag gillar allt detta så är det underbart att ibland få komma iväg från allt, att få vara den där huvudpersonen i mitt eget liv. Slippa vara närvarande mamma, slippa jobbet, slippa vardagslivet, och det är inget gnäll bara ett konstaterande.
Denna helgen har jag fått fly från allt detta!!!!!!
I fredagseftermiddag tog jag tåget ner till LA och möttes upp av Jörgen.
Det blev en lugn hemma kväll.
Igår var vi på en liten shoppingrunda som avslutades med en öl på stan 
 
 
Igår kväll hade vi planer på att gå ut men insåg att vi hade det nog precis lika roligt själva.
 
En super, super lugn och härlig helg har jag fått uppleva där jag bara fått vara jag, tack Jörgen....du e bäst (fast det visst du redan)

 
Nu är jag hemma hos min älskad son igen och är mamma, en annan av mina favorit roller. Imorgon rullar en ny arbetsvecka in och den ser ut att bli riktigt bra. Någon sa en gång att hon hade det så bra att hon nästan var avundssjuk på sig själv.... den någon skulle kunna varit jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar