Summa sidvisningar

söndag 8 september 2013

Vilosöndag

Idag ska jag VILA!!!
Gårdagen var rätt tuff på ett kul sätt.
Det började kl 09,45 på Högskolan där vi mötte de blivande yrkeslärarna. Givetvis valde de att gå med i Nordens största organisation för lärare, Lärarförbundet.
Därefter direkt till Tivoliparken och korvgrillning för klass 9 C. Herregud vad vi sålde korv. Vi hade inte riktigt räknat med så mycket folk så allt vi köpt in var slut vid 12,30. Så det blev en hel del rundor till Willys för att fylla på. Men vi tror nog att alla på skördemarknaden som var korvsugna fick sin korv tillslut. Framför allt kom klass 9C en bit närmre sin kommande resa till Kroatien 
 
När jag kom hem blev det 20 minuters relax i soffan innan  jag fick fixa till mig för Christophers 40 årsfest på Bykrogen.

Vilken härlig kväll det blev. Fantastisk mat, goa människor, mycket dricka.
 
TACK familjen Nilsson....ni gjorde det igen!
 
Jag hade vett att ta mig hemåt så länge det fanns lite vett kvar, därför är jag efter omständigheterna rätt pigg ändå idag. När nu också min mobil kommit tillrätta så kan jag ägna resten av dagen till avkoppling.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar