Summa sidvisningar

söndag 11 mars 2012

Euphoria

Jag kaputilerar, det är helt okej att Loreen och Euphoria vann. Jag gillar låten men klarar inte av hennes frigörande dans. Jag har aldrig förståt mig på sådana rörelser. Men det är väl mitt problem, tydligen tycker både Europa och Sverige att detta är coolt, och jag vann 80 spänn.

Jag instämmer i Ginas analys, fan vad kul det blir när fulla Svenskar ska dansa till Euphoria i sommar, eller inte. Antagligen kommer jag också göra det, och till och med tycka det är kul. Så lätt påverkad är jag.
Hela dagen har förövrigt varit kanon. Sambon fick en fräck vårjacka, och det lyckades vi med utan att tålamodet fick för hårda törnar. Nästa helg ska jag se om jag har samma tålamod.
Efter inköp av jacka var vi värda en fika, sen hem och se ett bra skidskytte lopp.
Kvällen hos Agneta har varit super. Massor av god mat och dricka

Imorgon är det söndag och det betyder tvättid, men också match för IFK. Jag väljer att se den i Arenen på storbild, endast det bästa är gott nog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar