Summa sidvisningar

onsdag 14 mars 2012

Stackars IFK

Stackars IFK, spelade så jäkla bra mot Sävehov i 50 minuter, kasst i 9,5 minuter och katastrof i 30 sekunder. Enligt mig har den "långe" dansken lekt färdigt i i IFK´s sandlåda nu. Honom kan vi med gott hjärta lämna över till behövande. Att ge bort bollen i handen på motståndarna när det är 4 sekunder kvar är helt sinnesjukt. Varför sköt han inte? Då hade ju tiden runnit iväg.
 Den som det är mest synd om ikväll är Jesper Larsson, som storspelade och borde gå ett bättre öde till mötes en ett oavgjort resultat.
Slutspel kommer bli minst sagt svettigt. Skönt att jag delvis slipper det till förmån för solen och svetten i Egypten. Men jag kommer säker kolla på webben.

Annars har denna onsdag flutit på i lagom takt. När jag kom hem låg det oranga kuvertet här, jiippi!! Jag lär få jobba till jag är 80 år om jag ska få någon pension att snacka om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar