Summa sidvisningar

torsdag 1 mars 2012

PR kupp, eller?

Ska man nu göra ett PR kupp så får man göra det snyggt. Björn Ranelids senaste var inte så vackert.
Igår gick han ut med att han nog inte skulle ställa upp på lördag för han hade blivit så mobbad, även hans familj hade fått känna av detta. Alla som känner mig vet min inställning till allt vad mobbing heter. Det är något som ska motarbetas med alla medel.
I Björns fall är det inte första gången han öppet går ut och talar om hur "dumma" etablissemanget är mot honom, den gången fick han massor av publicitet.


Nu gör han det igen och denna gången är han genomskådad. Att få rubriker och framför allt sådana som han tror kan gynna honom i längden är hans favorit vapen. Ingen blev väl överraskad när han idag meddelar att han trots allt ställer upp på lördag, det ingår liksom i själva PR kuppen. Jag hoppas att det är sista gången vi behöver ha honom på första sidan för att det är synd om honom. Heter det inte, "har man gett sig in i leken får man leken tåla". Om Sean Banan gett sig in i finrummet bland författarna så hade han nog inte gillats där.

Oj vad jag känner mig sliten ikväll. Nyss hemkommen från After Work med Lärarförbundet på Bånken. Känner att det blivit väldigt mycket jobb denna veckan, för mycket. Sen väntar en intensiv helg. Jag ljuger inte när jag säger att jag beöver SEMESTER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar