Summa sidvisningar

torsdag 15 mars 2012

Hemmets skatter

Det känns som om jag har gele i hjärnan, måste vara att det snart är semester och delar av den redan börjat på ledigheten.

Eller beror det på att vi har en hel del att göra på jobbet och massor som ska fixas och donas inför ledigheten men också inför nästa veckas konferens i Karlskrona. Idag blev det ingen gympa heller, tiden räckte inte till.
Men lite duktiga var vi, röjde upp i sonens rum. Elliot var väldigt nöjd med städningen, inte så konstigt. Längst in i en hörna stod ett gammalt leksaks kassaskåp, jag lyfte upp det och konstaterade att där var nog några mynt i den. Efter att letat upp nyckel öppnade Elliot och plötsligt sken han upp som en sol. Fram plockar han  1 200 kronor i sedlar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De har säkert legat där i över ett år. Tror jag ska börja leta lite överallt här hemma, vi kanske har många "skatter" som bara väntar på att hittas.

Imorgon är det fredag och det ska bli super mysigt. Hela helgen kommer jag ägna åt saker jag tycker om

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar