Summa sidvisningar

lördag 3 mars 2012

Söndag=vilodag

Imorgon söndag ska jag VILA. Känns som om jag varit uppe i två dygn snart. Det började med en stressig dag på jobbet i fredag med Malmöresa och möte på eftermiddagen. Hem snabbt och dressa om och samtidigt "rodda" till sonens filmkväll med teatergänget. Iväg till Arenan och uppladding med middag i stjärnrestaurangen i glada vänners lag.

 Så här såg bordet ut när vi lämnade det, har man haft kul eller?



Ola Lindgren kom upp och smackade lite taktik


Glada blev vi verkligen. IFK spelade fantastiskt och vinet flödade. Sonen ville inte ha hem mig för tidigt så vi fortsatte sen till Bånken.
Lagom "lurig" på väg hem fick jag reda på att besöket på Sci-Fi mässan i Malmö som skulle ske på söndagen, plötsligt ändrats till lördagen.
Efter kort men intensiv sömn i några timmar hämtades vi av Familjen Johansson och körde ner till Malmö. Mässan var kul och barnen var nöjda.



Helga och Herr Flick i "Allo Allo"

Jason i "Fredagen den 13:de"

Jag blev inte förvånad när Elliot köpte ett svärd


Vi var hemma 17,45 och kl. 18,00 hämtades vi för vidare färd mot Fjälkinge och Ami för andra chansen. God mat och vin blev det men shit vad trött jag började bli, med all rätt.

Riktigt god efterrätt

Schalger bord

Nu ska jag snart lägga mig och jag ska inte ställa klockan imorgonbitti. Jag ska ha en återhämtningsdag och ta tag i disk och annat efter fredagens fest, snacka om att ligga efter i hushållsarbetet.
Sen är det ny vecka igen och bara att köra på.................tre veckor till semester, det ska jag väl ändå orka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar