Summa sidvisningar

tisdag 6 mars 2012

Specialiteter

Ödmjukhet är en av mina starka sidor...eh...eller inte. Kanske inte men lobbing tillhör absolut en av mina specialiteter. Därför hade jag med mig blommor med kort i på Barn och utbildningsnämndens möte idag där jag TACKADE i förskott, för den fantastiska löneökningen som lärarna ska få. Jag vill väl inte säga att det är klappat och klart för de 10 000 kronorna mer som lärarna behöver i deras lönekuvert. Men många bäckar små............

Ikväll har det varit handboll. Måste säga att jag föredrar fredagsmatcher. Men det får duga med tisdagsmatch också. Som väntat vann IFK över Hammarby 32-28. Underhållningsvärdet var väl sådär, men huvudsaken var att det blev seger.


Det är något visst när man börjar närma sig semester....då känns som om man inte skulle orka en dag till. Extra jobbigt är det när veckorna fram till avresa är fullt uppbokade med möte, utbildningar m m. Men det kommer ju några härliga helger som avbrott så det ska nog fixa sig.

Så här ser en tjej ut som är i behov av sol, värme, god mat och paraplydrinkar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar