Summa sidvisningar

torsdag 22 mars 2012

Vett att veta

Oj oj oj vad jag har varit trött idag...och det är helt självförvållat. Så går det när man är på konferens och inte har vett att gå och lägga sig i tid. Fattar inte varför det ofta blir så här. Att jag och några till blir kvar och snackar, dricker vin och har såååå kul så tanken på morgondagen försvinner.
Vid detta laget skulle jag nog redan varit i sängen

Men jag har trotts allt överlevt dagen och är nu åter hemma för att gå på Arenen i kväll. Imorgonbitti ska jag åka tillbaka till Karlskrona igen. Riktigt tråkig resa, helst när det är spårarbete så man får åka buss mellan Karlshmn och Karlskrona, blääää. Men det behöver jag inte bekymra mig om nu utan istället se framemot en kväll med Fredrik Lindström och Henrik Schyffert



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar