Summa sidvisningar

måndag 12 augusti 2013

Hur farligt kan det vara

Måndag och arbetsdag. Idag var första dagen för min nya kollega Britt-Marie att börja uppe hos oss. När hon väl lyckats logga in på sin dator så flöt det på rätt bra.

Det har varit en lugn dag, vilket varit bra då det är rätt mycket för Britt-Marie att sätta sig in i.
Idag när jag fyllde på min Soda Streamer flaska så min kollega
-har du kollat så den inte har gått ut?
GÅTT UT?????
Att mat och dryck har "bäst före datum" (haha vissa människor också), det har jag koll på. Men plast flaskor, nää.
Jodå, mycket riktigt så är det, när jag kollade riktigt noga på det finstilta så är inte min flaska så fräsch.
Närmare bestämt så skulle denna flaska inte användas efter April 2010.
Nu ställer jag mig frågan, hur farligt kan det vara?
Jag kommer fortsätta att "leva farligt"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar