Summa sidvisningar

torsdag 1 augusti 2013

Tiden stått still

 Jaha, då har det hänt igen
Varje gång jag säger, - det blir säkert en lugn kväll, så blir det precis tvärtom
Men vafasen kul hade vi igår och då får man väl må som man förtjänar idag.
Igår var jag först hembjuden till Maria. Vi umgicks massor i tonåren men kom sen helt ifrån varandra. Igår var det dags att sammanstråla efter 30 år.
Det tog ca 2 sekunder sen kändes det som innan. Massor att snacka om och kul att höra hur livet blivit.
Vi kunde också konstatera att vi är precis lika snygga nu som vi var då, nästan ännu snyggare. Iallafall blev man det efter den flaskan rött  man klämde i sig.
Därefter var det Åmunds som gällde. Ca 30 andra brudar, vissa kända andra okända var också med.
Det var en fantastiskt trevlig kväll.
Jag är också oändligt tacksam för att grannen hämtade mig. Tror det skulle blivit tufft med buss.
 
 
En sak jag och Maria var på det klara med är att det ska inte ta 30 år innan vi ses igen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar