Summa sidvisningar

tisdag 6 augusti 2013

Svettig

 Även för en som älskar sol och värme har det varit för bra idag. Inte om jag hade varit ledig och legat och solat vid ett varmt bad, men att jobba har varit för bra. T o m den gamla fläkten på jobbet åkte fram.
Annars rullar det på på mitt arbete. Idag har jag fått ny dator. Tog nästan hela dagen innan allt var installerat, men det var trevligt att ha Stina från IT på besök.
 
Som om det inte var svettigt nog valde Elliot denna dagen till att börja på gym. Nu har han fått instruktion av ledare och mamman har betalt kortet. Upp till bevis nu och visa att intresset finns. Han skojade i bilen hem och sa
-Tja, jag kommer väl gå dit ett par gånger.
Med den blicken han fick av mig, förstod han nog att detta skojar man inte om 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar