Summa sidvisningar

onsdag 21 augusti 2013

Snart alla på plats

Nu börjar snart allt falla på plats. Idag var det första dagen får Karitha och Uffe uppe på exp, och nu är snart alla nya installerade med inloggningar, telefonnummer och allt praktiskt. Det är superroligt att vi är fler som arbetar uppe hos Lärarförbundet än det någonsin varit, tror detta kan bli riktigt bra
 
 Karitha och Ulf
 
Efter en diskussion som gick ut på att jag alltid gör en posé, när jag fotas, ville de visa sin bästa sida. Nja, jag kommenterar inte detta vidare.
Väl hemma tog jag tag i veckans tvätt. Men wips så hade jag fått tre besökare inom loppet av 10 minuter, bara sådär. Gunda, brorsan och Fredrik var fikasugna. jag har ju ALDRIG kakor hemma så de fick hålla till godo med ett glas whiskey.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar