Summa sidvisningar

måndag 26 augusti 2013

Skyddsjakt

 Jag blir rent ut sagt heligt förbannad. Senast i raden är den här Angela Bermudez Svankvist. Men hon är bara en i en lång rad av personer som tappat verklighetsförankningen.
VARFÖR är det alltid de personerna som tjänar mest som vill utnyttja systemet mest?
Angela med en månadslön på 145 000, HAR råd att betala sin privata mobilkostnad själv, hon HAR råd att betala sin taxi hem själv efter festen som hon blivit bjuden på. MEN varför gör hon inte det då????
 
Jag tror det är så här att man helt enkelt ser sig som för mer än andra och att den känslan kommer med pengar. Ärligt tror jag att människor som är som henne anser att det är alla vi andra som är småaktiga. Man har helt enkelt tappat det som heter verklighet för 99% av Sveriges befolkning.
Denna typen av människor hoppas jag för alltid kommer jagas av journalister och med all kraft avslöjas. I andra sammanhang pratar man om skyddsjakt.....hm kanske det.
 
Här hemma bjuds det på favoritmaten, kanske Freddan också dyker upp 

1 kommentar:

  1. Ja du det här är rent ut sagt förjäkligt! Och så får hon avgångsvederlag - månadslön utbetald i ett år. Helt horribelt anser jag. Hon borde leva på a-kassa, bli polisanmäld och INTE få behålla lönen i ett år.

    SvaraRadera