Summa sidvisningar

fredag 23 augusti 2013

Tempo

 Tycker det börja bli rätt bra tempo på veckorna nu. Därför är det extra skönt att kunna skrika ut:
Detta är ingen vanlig helt utan detta är helgen när brorson Fredrik blir Skånebo
 

Han ska inta stugan i Åhus först men förhoppningsvis så kommer han hitta en någorlunda billig tvårummare i Kristianstad city inom snar framtid.
Det är iallafall superkul att ha honom här nere, det tycker vi alla inte minst Elliot som alltid sett honom som lite av en "storebror"
 
Mormor/farmor gillar det också, fika på Wendesgatan
 
Som extra bonus får jag umgås med min broder också som är nere samtidigt. Idag blev jag bjuden på lunch 
Det är väldigt härligt att det är helg nu. Känner att det är mycket att hålla reda på i min nya arbetsroll och det krävs en jä..la disciplin för att jag inte ska arbeta mer än jag har betalt för.
Det har jag lärt mig under mitt arbetsliv att det har man ingenting för, aldrig att någon tackar en för att man jobbar ihjäl sig. Och den största investeringen du kan göra inte att spara och investera i pengar utan det är att investera i dig själv, att orka tills man kan gå i pension. Ordet NEJ och INTE JUST NU är ord man ska använda när det behövs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar