Summa sidvisningar

söndag 10 augusti 2014

Det var den helgen det

 Då har man gjort denna helgen och den har innehållit en del.
I fredags var vi Ronneby. Badade, åt, drack och umgicks med killarna. Killarnas huvudnummer var givetvis Sabaton, vilka uppskattades mycket. Även vi mammor som åtnjöt musiken från terrassen hade det bra. Tror aldrig jag sett så många medelålders rockare med långt här tidigare.
 Efter en god frukost och en runda i Ronneby city så åkte Collianders och Johannes hemåt och jag och Elliot körde till Kalmar, där det var årets traditionella sommarfest.
Verkligen trevligt. Fantastisk mat och alltid lika kul att träffa delar av släkten
 Vi körde hem igår natt och var hemma vid 01,00. Idag var det barndop på schemat. Lille Alfred skulle förevigast med vatten på huvudet. Med Elliots dopdräkt på sig så gjorde han detta med glans. Inte ett ljud, fast prästen hade lite jobb med att "brotta" ner honom. Hans favoritställning är inte liggande. Det är nog något som är symboliskt för killar i denna dopdräkt.
Det var en innehållsrik helg. När jag kollade i min kalender så kommer det nästa helg inträffa något som jag nog inte upplevt innan i år........INGET planerat. Ojoj kommer kännas konstigt, men väldigt behövligt och härligt.
I kväll ska sonen göra en "dubbel", två bior på samma kväll. Jag ska köra VAMS=vård av mig själv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar