Summa sidvisningar

onsdag 6 augusti 2014

Jobba, fika

 Idag har det gått lite bättre på jobbet. Betyder nog att man börjar komma in i det, handlar väl om att vänja sig, att komma in i vardagsliret igen.
Jag har sysslat med många saker jag är bra på. Luncha, fika och fika igen
Bjöd sonen på lunch. Sen fika med honom och Johannes och sist men inte minst en liten AW med Anki på torget. Man får ligga i för att hålla kvar vid semesterstämningen lite grann.
Jag har också varit och klippt mig....... Detta är ett lite mer långsiktigt projekt. Tänkt byta frisyr, men har man haft det väldigt kort så blir det inte en längre frisyr på ett kick. Det gäller att stå ut. Men nu har jag i alla fall en frisyr som är klippt för att vara på "utväxt". Bild????? Nej, måste vänja mig själv först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar