Summa sidvisningar

onsdag 13 augusti 2014

Svidande konkurrens

 Åh vad jag längtar till jul, längtar så mycket så lussekatterna åkt fram.......hahaha, någon som tror på det?
Jag längtar verkligen INTE till jul, älskar ju ljuset och värmen. Men Britt-Marie hade haft rensning i sin frys och hittat en påse av denna goda kaka. Därför fick det bli en sådan till eftermiddagsfikan.
Nu ska jag göra ett konstasterande, inget annat. Så ni läsare behöver inte gå igång och placera in mig i något fack, för eller emot, human eller ohuman, gillar ALLA eller inte.
Däremot så har jag konstaterat att Kristianstad måste vara en lukrativ liten småstad när det gäller tiggeri.
På min korta väg från arbetet till hemmet på Ö Boulevarden ca 250 meter, kunde jag idag räkna in 6 (SEX) tiggare. Tror det är rekord, konkurrensen måste vara svidande
Nu längtar jag verkligen efter att skolorna ska börja igen. Jag är nog inte den enda förälder som tycker det ska bli skönt. Komma in i rutiner hör liksom hösten till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar