Summa sidvisningar

måndag 4 augusti 2014

Ett avslut på bästa sätt

 Då har jag kommit till den kvällen när jag ska börja arbeta imorgon och semestern för i år är slut.
Kan inte annat än tycka att jag haft underbara veckor med mycket skoj och framför allt ett otroligt sommarväder. Kan inte komma ihåg när det var så här sist och tror aldrig jag badat i havet så mycket som i år.
Igår blev det en dag på stranden tillsammans med klanen Olsson och gullungen Josefine.
På kvällen satt jag ute på balkongen till midnatt med trevligt sällskap, drack vin och snackade, väldigt mysigt. 
 Jag tycker inte om att börja jobba efter lång ledighet en måndag så jag tog ledigt i dag också. Det blev en roadtripp och med den i minne så kan jag avsluta semestern och ge den fem solar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar