Summa sidvisningar

måndag 11 augusti 2014

Svårare än man tror

 Idag har nog de flesta kommit tillbaka till arbete efter semestern. Inte för att jag missunnar någon ledighet men det känns alltid lättare när fler arbetar. Och jag tycker det räcker med lugna dagar nu....vill ha lite mer att göra. Nu när lärarna är tillbaka så blir det mer att sätta tänderna i.

En som fick lite att pyssla med idag var Britt-Marie som beställt nya tidsskriftsamlare. Hon höll på att ge upp. Inte för att Britt-Marie hör till de otekniska personerna men här höll hon på att gå bet.
Jag höll mig lugnt på min kant och lät henne hållas.
Hon använde hela "Vem vill bli miljonär" registeret. 50/50....men alla skruvarna skulle användas. Fråga publiken....det var jag så det var ingen större hjälp. Ring en vän, eller rättarsagt gå in till en vän......det hjälpte, TACK Snickar Anki!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar