Summa sidvisningar

lördag 2 augusti 2014

En dag i min smak

 Känns nästan hemskt att erkänna det men det var riktigt skönt med en molnig dag. Jag har fördrivit den på allra bästa sätt. Träffade Agneta på La Cucina och sippade på lite öl. Gunda kom också upp en vända, jättetrevligt.
Ikväll var vi hembjudna till familjen Colliander. Knappt träffats på hela sommaren så det var super mysigt. Som vanligt så bjöd grillmästare Micke på gott kött med massa goa tillbehör.
Det var sååå kul att sitta och snacka och vi bara njöt av den fina kvällen.
Men en molnig dag räcker, imorgon vill jag ha sol igen så man kan bege sig ner till stranden. Denna söndag som skulle bli min sista lediga dag.....men nej, jag går ut lite löst och tar en tis-tors vecka. Kan vara rätt lagom efter semestern, mjukstart 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar