Summa sidvisningar

torsdag 11 september 2014

16 bast!!!!

 Då har jag ännu en gång konstaterat att Elliot blivit ett år äldre, 16 år. GRATTIS älskling!!!!
16 år är rätt kul att fylla. Då får man börja övningsköra t ex.
Vad jag förstått så tycker Elliot att det varit kul på många sätt just idag. Jag har blivit kallad världens bästa mamma, det ni. Det kan ha att göra med den nya "möbel" som nu är installerad på hans rum
Ikväll har vi avnjutit en födelsedagsmiddag med delar av familjen Colliander, väldigt gott och trevligt. 
 Efter middagen körde vi till Elgiganten, de hade kvällsöppet och jag trodde i min enfald att det kan väl inte vara någon som vill handla vid denna tiden på dygnet. Så fel jag hade. Massor med folk. Som väl var så fanns det ett PS4 kvar till Elliot. För egen del kunde jag inte motstå en GPS. Nu är det slut på felkörningarna.
Två nöjda Olssons är nu hemma och ska pilla med sina nya leksaker, tjohoooo! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar