Summa sidvisningar

lördag 20 september 2014

Mallis 2014

 Då var man åter hemma efter en härlig vecka på Mallorca
Jag vill tacka mitt resesällskap som bidrog till att detta blev en super härlig tripp 
Vi har haft en väldigt varm vecka, inte varit så varmt på massor av år, enligt de som tillbringat många veckor där genom åren. Man kan säga att takfläkten i rummet gått för högtryck.
Det har alltså varit massor med bad, tror nog jag varit mer i vattnet än på handduken på stranden.
Men framför allt har det varit en vecka med massor av skratt. Det där med att vara lättroad är inte fel. För mina vänner som även gillar dans, så har de haft att göra. Jag har aldrig varit någon Travolta, så jag höll med glädje väskorna.
Allt har ett slut och nu känns det rätt gott att vara hemma. Framför allt så har jag saknat min älskade unge i massor. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar